Najczęstsze pytania


  1. Czy prezentowany na stronie towar jest fabrycznie nowy?

    Tak, cały nasz asortyment jest fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta i oryginalnie zapakowany.

  2. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

    Na każde Państwa zakupy możemy wystawić fakturę VAT, widoczne ceny są cenami brutto, aby otrzymać fakturę należy wypełnić odpowiednie dane w formularzu zamówienia.

  3. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru?

    Oczywiście, szczegółu znajdują się w dziale „Formy płatności”

  4. Czy na miejscu można zapłacić kartą kredytową/debetową?

    Niestety nie, w naszych punktach odbioru przyjmujemy tylko i wyłącznie gotówkę.

  5. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

    Z reguły wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Poprzez realizacje rozumiemy przygotowanie towaru do pakowania, pakowanie, wysyłanie. Czas ten może się wydłużyć jeżeli nie odnotujemy wpłaty za towar (w przypadku przedpłaty na konto), lub w przypadku tymczasowego braku towaru na magazynie. Wszelkie informacje o opóźnieniu są przekazywane na bieżąco kontrahentowi.

  6. Czy można zmienić formę płatności po złożeniu zamówienia?

    Tak, należy zadzwonić na infolinię, podać nr zamówienia i uzgodnić wszystkie zmiany z konsultantem.

  7. Czy istnieje możliwość negocjacji cen?

    Nie, podane na stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji. Wyjątkiem od tej reguły są zamówienia hurtowe (powyżej 10szt. Danego produktu), lub kiedy wartość zamówienia przekracza 1500zł. Wszelkie szczegóły należy uzgadniać poprzez infolinie z konsultantem.

  8. Czy można zamienić paragon na fakturę?

    Tak, należy w ciągu 7 dni od otrzymania paragonu odesłać go na nasz adres korespondencyjny wraz z danymi do faktury i zaadresowaną do siebie kopertą i znaczkami niezbędnymi do przesłania takiego listu.

  9. Co w przypadku kiedy towar nie pasuje do mojego auta ?

    Szczegóły postępowania przedstawiamy w dziale „Wymiana”

  10. Po co mam podawać moje dane osobowe skoro chcę odebrać towar osobiście w sklepie ?

    Wymaga tego nasz system, pomaga identyfikować osobę i przyporządkowany do niej towar na miejscu w sklepie, dodatkowo w razie problemów z realizacją zamówienia umożliwia to skontaktowanie się z kupującym i poinformowanie jego odnośnie sytuacji.